Powered By Blogger

joi, 24 aprilie 2008

Viata si internetul



Si viata si internetul, ca oricare alte "lucruri" au partile lor bune, dar si mai putin bune. Am ajuns la concluzia ca netul face parte din viata noastra mai mult decat ar trebui. Sa citim o publicatie online e ok, sa mai primim cate un mail sau o felicitare de la cunostinte e ok, sa ne jucam atunci cand simtim nevoie de o ora de relaxare si de pauza iar e ok, dar sa stam in fata calculatorului de la 4, 5, 6 ore in sus, pe zi, nu mai e ok.

Si nu am refer aici la copii, ma refer la toti aceia care de dimineataza si pana seara nu mai vad altceva decat monitortul, la aceia care verifica mailul de 15 ori pe zi sau care ajung sa foloseasca intr-o discutie cu omul de lanag ei, cuvinte prescurtate, sau fel de fel de abrevieri specifice netului.
Si mai e faza cu gasirea "jumatatii" pe net. Nu zic nu, dar e un lucru ce o data ce il incerci si vezi ca nu merge si n-are niciun sens, te poti opri. Din curiozitate, de exemplu, ajungi sa iti petreci timp, prea mult timp in cautarea "cuiva" pe net, in loc sa iesi la o plimabare, intr-un local, cu prietenii... Parca atlfel e relationarea "face to face" decat cea virtuala. Niciun semn, niciun emoticon nu se compara cu o stragere puternica de mana, cu o imbratisare, un sarut, un zambet, o expresie a fetei... Stiu ca viata poate fii grea, urata, nedreapta si cum mai vreti, dar nu e nevoie sa ne inchidem intr-un monitor si o tastatura ca sa fie mai frumoasa, mai usoara....

Acum o luna am avut unitatea stricata timp de o saptamana. A fost asa de bine sa pot sa ma asez in pat si sa imi iau o carte sa citesc. De aici am tras si concluzia ca in masura de 80% ne-ar fii mult mai bine fara internet. Nu am mai fii sedentari, nu ne-ar mai durea ochii, poate am reusi sa ne plimbam mai mult in aer liber, am avea mai mult timp pentru activitatile care intr-adevar ne fac placere.

Si pe aceesi tema, un articol care mie mi-a placut mult: http://morar.hotnews.ro/lectia-de-recreeza.html

Un comentariu:

Aimée spunea...

Da,faine postari,a ta si-a lui Morar!...Eu nu mai zic nimic,stii tu destule! ;)) Si-apoi,cand ai dreptate,ai! :* >:D<