Powered By Blogger

sâmbătă, 12 aprilie 2008

Europa Fm



Ieri am avut parte de o super experienta. Am fost in studiourile Europa FM din Bucuresti. Intotdeauna am vrut sa vad un studio de radio din capitala sa pot face comparatia cu ce avem pe aici. Nu cred ca mi-am ales bine radioul.... de ce? Pentru ca nu stiu daca exista termen de comparatie: Europa Fm cel mai ascultat post de radio particular la ora actuala si premiul pentru cea mai buna echipa de stiri( si n-o zic eu, o spune studiul de audienta realizat de IMAS). Diferentele fata de radio local sunt nenumarate: de la aparatura, la o echipa unita, pana la format si tot asa.
Trecand peste aceste amanunte "tehnice", ziua de ieri a fost una reusita. Cand am ajuns acolo am fost primiti cu zambetul pe buze si cu o cafea. Unul dintre realizatori ne-a aratat studiourile, ne-a explicat ce face fiecare calculator in parte, cum e treaba cu microfoanele si stirile, cu tot ce inseamna o emisiune radio. A, am uitat sa va spun de ce am fost acolo si cu ce ocazie. Prietenul meu Bogdan,e fan europa fm, si ieri a fost intalnirea forumistilor si a celor mai fideli ascultatori. :) Lui trebuie sa ii multumesc pentru ziua de ieri.

Dupa ce ne-am acomodat cu atmosfera si am vazut ca oamenii de acolo sunt chiar prietenosi si simpatici, ne-au oferit sansa sa realizam noi o emisiune, in care fiecare fan prezent in studio avea interventia lui. Cum spuneam, o e experienta nu numai noua, dar pe care nu o voi uita mult timp.

2 comentarii:

Raluca Nicula spunea...

Sunt sigură că nu se compară cu ce avem noi prin Argeş, de altfel, e şi normal. Europa FM este post naţional. Dar, ceea ce trebuie adaptat şi la noi e echipa, care, după cum ai spus, e f unită. Şi se vede... fac o treabă excelentă. Mă bucur pentru experienţa pe care ai trăit-o! :*

Aimée spunea...

Hehee,sa mai las si eu comment?:p Hai ca las! ;) Bravo voua,ca ati ajuns acolo,bine ca ai vazut si cum sta treaba la alt nivel si poti sa faci comparatie! ;):*