Powered By Blogger

joi, 17 aprilie 2008

Mass


Poate imi explica si mie cineva sensul acestui cuvant "mass" si scopul cu care este folosit. Nu stiu cum se face ca de la un timp, dimineata cand deschid calculatorul, am mai multe massuri decat mailuri. Sincer, nu le inteleg rostul. Ba sunt anuntata o data la 2 zile ca se desfiinteaza yahoo-ul daca nu dau si eu nush ce mesaj, ba ma roaga careva sa donez 2 euro pentru un copil cu probleme, ba mi se sugereaza sa dau si eu mai departe mesajul de 100 de ori, daca nu, imi cade ceva in cap sau nu ma mai marit si cele mai "interesante" sunt cele care te trimit la un "super" site, care ori e "super" virusat ori e full de manele sau femei dezbracate. Ideea e in felul urmator: daca ar desfiinta yahoo-ul, as sta poate mai putin in fata compului, deci un lucru relativ bun, tinand cont ca am de invatat pentru licenta, daca vreau sa ajut un copil cu probleme, ma duc la un centru specializat si ma interesez cum pot face asta, faza cu "da-l mai departe si in 3 zile apare o minune", am deja cateva minuni in viata mea: familia, prietenii, iubitul, iar despre acele site-uri care imi sunt recomandate, exista google, daca vreau o poza cu una sau cu unu dezbracat, mi-o caut singura, stiu sa folosesc motoarele de cautare si daca vreau un virus, pe ala il gasesc si mai repede.
Concluzie: ori ma convinge careva cu argumente mult prea puternice ca massurile isi au rostul lor, ori... raman fara cateva id-uri in lista! :)

2 comentarii:

Aimée spunea...

Unele mass-uri chiar merita date,cand e ceva chiar important,dar bazaconii d-astea,nu merci,daca vreau,caut pe google sau rasfoiesc can-can-ul! :))

drush spunea...

da, massurile profului de tv care ne mai anunta cate o expozitie pe la muzeu sau cele in care ne anunta colegii de cate un seminar sau curs(desi acelea sunt rare, ca unii tin informatia pt ei), restu`.... duca`se... :)