Powered By Blogger

joi, 3 aprilie 2008

1 Aprilie fara farse


Am trait sa o vad si pe asta.E primul an in care n-am facut nici macar o pacaleala si nu pentru ca nu as fii avut cui sau nu as fii avut inspiratie. Doar ca anu trecut am facut cam prea multe pacaleli si unele au dat chiar si dureri de cap celor vizati, ca urmare a doua zi, pe 2 aprilie, m-au ajuns blesteleme celor pacaliti. Asa am hotarat ca anul acesta sa stau cuminte. Am avut totusi o tentativa de farsa, colectiva de data aceasta, dar nu mi-a iesit. Ce e mai trist e ca nu am auzit pe nimeni sa fii fost pacalit sau sa fii pacalit pe cineva. Din cate am vazut si am citit prin ziare, oamenii nu mai au timp de farse, de glume, nu mai au timp sa zambeasca. Trist!
Dar la anu o sa fac tot posibilul sa ma revansez si sa recuperez! :)

Niciun comentariu: