Powered By Blogger

marți, 8 aprilie 2008

Soare, primavara, miros de zambile


S-ar zice a a venit in sfarsit primavara! Eu asa zic de cateva saptamani si de fiecare data apare cate un nor si cate un val de frig care ma contrazice. De data asta cred ca am castigat!
Azi m-am trezit cu gandul la un buchet de zambile, la mireasma lor si la margaritarul din gradinita bunicilor mei. Doamne cat imi placea sa il culeg cand eram mica si sa umplu o vaza numai cu firicele subtiri. Nu stiu cum se intampla, dar gradina din fata casei era intotdeauna plinaaa de flori, de toate natiile si culorile si ink mai este. Doar ca eu am crescut si parca am uitat bucuria aceea, safisfactia de a culege o floare, de a sta intinsa pe iarba 5 minute sa privesc cerul si sa simt mirosul imbietor. Tot imi vine in minte imaginea in care predomina albul margaritarului. Bunica iubeste florile, ca dovada aveam de unde alege: trandafiri, ghiocei, bujori, magnolie, crini, regina noptii,gura leului, narcise, zambile, garofite si multi, multi margaritari.

Niciun comentariu: