Powered By Blogger

luni, 3 martie 2008

O Baba si un Mos



De cand eram mica stiam ca in martie trebuie sa imi aleg Babele. Se spune ca intre 1 si 9 Martie sa iti alegi 3 zile reprezentand trecutul, prezentul si viitorul tau. Eu insa mi-am ales intotdeauna o singura Baba, ziua care sa reprezinte viitorul. De ce una si nu 3? E simplu: Trecutul l-am trait si stiu cum a fost, nu il pot retrai, Prezentul il traiesc acum, iar Viitorul, din curiozitate cred, mi l-am ales azi, 3 Martie. Ziua a inceput bine, afara e soare, e cald, adie usor vantul, eu ascult Compact si ma uit la freziile de pe masa. Parca de mult nu am mai simtit mirosul unei flori asa intens deci...Viitorul suna bine! :) Am asa o presimtire ca mai spre seara o sa dea si putina ploaie, dar chiar m-as bucura, mi-e dor de o ploaie de primavara, in asfintit, cand razele soarelui coloreaza totul intr-un portocaliu, caramiziu...printre stropii reci. Si eu sa stau ca un copil, la geam, cu capul intre palme si sa visez...

P.S. A.. si nu mi-am ales doar o Baba, am chiar si un Mos( si ink ce Mos:)), dar asta este o alta poveste :)

Niciun comentariu: