Powered By Blogger

sâmbătă, 8 martie 2008

"De ce iubim femeile..."


"Pentru ca momentul cel mai frumos al zilei e cafeaua de dimineata, cand timp de o ora rontaiti biscuiti si puneti ziua la cale.
Pentru ca sunt femei, pentru ca nu sunt barbati, nici altceva.
Pentru ca din ele-am iesit si-n ele ne-intoarcem, si mintea noastra se roteste ca o planeta greoaie, mereu si mereu, numai in jurul lor".

Acestea sunt motivele pentru care Mircea Cartarescu iubeste femeile.
Si daca tot am deschis subiectul, trebuie sa spus ca ideea articolului mi-a venit ascultand Europa Fm. Cei de acolo au lansat un concurs cu tema "De ce iubim femeile?", frumos spus.
Pai cum ar putea cineva sa nu le iubeasca? cum sa nu iubesti o fiinta care iti zambeste dulce cand tu nu mai ai puterea sa zambesti si iti spune "totul va fii bine"? Cum sa nu iubesti persoana care va da viata viitorului tau, copiilor tai si care, (in ciuda faptului ca vorbeste mult ) stie sa te asculte atunci cand ai mai mare nevoie? Am auzit eu ca barbatii vin de pe Marte si femeile de pe Venus, dar norocul nostru ca locuim impreuna pe Pamant si asta ne priste, ne face viata mai frumoasa!

Niciun comentariu: