Powered By Blogger

vineri, 21 martie 2008

Ce ti-e si cu televizorul asta...


In ultimul timp am zis sa imi fac si eu timp sa ma mai uit pe la televizor, o stire, un film, o emisiune, ceva sa mai treaca timpul cu folos. Mare greseala. Saptamana trecuta cand am zis hai sa ma uit la tv, am vazut reportajul acela al italienilor despre "aurolacii romani" si m-am enervat, dar am zis ca s-a intamplat. Aseara am zis din nou sa vad ce mai e pe la tv si am avut marea dezamagire sa nimeresc meciul de care vorbeam mai devreme, dezamagire nu neaparat pentru ca as tine cu Rapid, ci pur si simplu, faptul in sine, ca nu te duci pe un stadion sa arunci cu pietre si brichete in jucatori si in cine mai nimeresti. Si tot aseara mai vad la un jurnal de stiri cum se bateau, la propriu, si se imbranceau niste cameramani si reporteri cu niste paznici de la un spital din capitala. De ce? Simplu: pentru ca acolo era internata fetita care fusese accidentata de catre soferul unui ministru de-al nostru si era pazita mai bine ca un secret de stat. Cum de numai cand e vorba de o persoana sus-pusa se intampla asa ceva si se impun tot felul de restrictii, cand mai marii tarii striga cat ii tine gura ca traim intr-o "frumoasa" democratie??
Am ajuns eu la concluzia ca nu trebuie sa ma mai uit le televizor, ca il loc sa ma relaxeze, imi da dureri de cap. :)

Un comentariu:

Aimée spunea...

Mie,de cand m-am intors,adica de mai bine de o luna,mi-a fost efectiv frica sa deschid tv-ul! :p Cand in sfarsit m-am decis sa-l deschid,m-am speriat si m-am lasat! :)) Mai bine ascult muzica,citesc ceva sau pur si simplu dorm,asa ma relaxez mai sigur!;))