Powered By Blogger

miercuri, 27 februarie 2008

Un vis




Ce ar fii lumea asta fara vise? Ce ar fii oameni fara sperante, fara idealuri? Din fericire nu trebuie sa caut raspuns la aceste intrebari. Sunt sigura ca fiecare dintre noi avem vise, dorinte, etc. Stiu ca toti ne dorim o familie, o cariera, bani si sanatate. Poate ca asta imi doresc si eu, doar ca eu mai am un vis. Probabil neinteresant pentru unii, indiferent pentru altii, dar destul de important pentru mine, si anume India. De foarte mult timp visez sa ajung in aceasta tara si mai exact sper sa am ocazia sa vad cu ochii mei Taj Mahalul. Sincer nici nu mai stiu de unde a inceput toata faza cu India, dar stiu ca pe zi ce trece imi doresc tot mai mult sa ajung acolo. De fapt curiozitatea pentru Taj Mahal a inceput atunci cand am citit povestea lui si scopul pentru care a fost construit.Sunt constienta ca nu vorbesc despre o tara plina de lux, de oameni cu bani si masini straine la scara sau mai stiu eu ce caini cu covrigi in coada. Dar asta cred ca e si farmecul. Din ce am citit si am vazut India e o tara in care "Indienii nu sunt nici galbeni nici negri, sunt maro. Si dorm in locuinte improvizate pe trotuar (din plastic adesea in orasele imense)." Aici traiesc brahmanii (clasa sociala superioara) si fachirii care hipnotizeaza cobrele cu muzica lor, traiesc oameni de toate felurile si natiile.
Geografic, India se înfătisează ca o întindere colosală: aproximativ cât jumătate din Europa. Există deserturi, precum si păduri tropicale. Există văi nemărginite si munti gigantici. Cel mai înalt lant muntos din lume, Himalaya, acoperă tot tinutul nordic. Pe o asemenea întindere, clima traversează toate treptele. Termometrul ajunge la temperaturi extreme, atât peste zero (în sud), cât si sub zero (în nord). Climă tropicală, cu ploi, vegetatie bogată, căldură insuportabilă în sud, dar si continentală, cu ghetari si zăpezi abundente în nord.
In sfarsit, ar fii multe de spus, mult prea multe ca sa le enumar eu aici. Mai pe scurt, pentru mine India e un mister, cu tot ce tine de locuitori, obiceiuri, religii, palate, istorie. Oricat as citi despre toate acestea, parca nu are niciun farmec daca nu vad cu ochii mei. :) Nu ma pot abtine sa nu pun si cateva poze, asa ca idee.

Niciun comentariu: