Powered By Blogger

vineri, 1 februarie 2008

Regretele fac parte din viata


"Viata trebuie traita privind inainte, dar trebuie inteleasa privind inapoi!" La 21 de ani am inteles si ce vrea sa spuna zicala asta. Pana mai acum ceva timp eram convinsa ca eu nu am regrete, ca pot privi inapoi la viata mea si pot spune: Nu imi pare rau de nimic!"
Gresit. Daca ar fii sa pot sa iau viata de la capat sunt totusi cateva lucruri, fapte, pe care nu le-as mai face deloc, unele le-as face, dar putin altfel si mai sunt desigur si lucrurile pe care nu le-as schimba sub nici o forma.
"O viata in care ai facut o multime de greseli e de o mie de ori mai buna decat o viata in care nu ai facut nimic." Si asa ajung eu la concluzia ca a gresi e omeneste si eu nu sunt decat un simplu om. :)
Intotdeauna am crezut ca e mai bine sa regret ceva ce am facut decat sa raman doar cu intrebarea: Oare ce ar fii fost daca....? Asta nu inseamna desigur ca am facut eu vrute si
nevrute. Am facut intotdeauna ce am simtit si am spus exact ce am gandit. Urasc minciuna, deci imi place sa fiu sincera si sa fac ce cred eu ca e mai bine. Nu pot sa spun ca asta mi-a adus mereu numai beneficii.Sincer mi-as fii dorit totusi sa pot spune ca sunt EU pur si simplu si asta e de ajuns si asa nimeni nu are de suferit. Dar daca privesc spre trecut vad o adolecenta putin naiva si credula in cinstea oamenilor, care ajunge sa se raneasca chiar si pe ea insasi, nu
numai pe cei din jur.Norocul meu ca adolescenta a trecut acum de faza cu naivitatea si si-a dat seama ca e normal si ok sa mai ai si cate un regret. Probabil ca, daca nu as fii fost asa cum am fost si daca nu as fii facut ce am facut, astazi nu as mai fii fost eu.Daca viata mea ar fii fost alfel, si eu as fii fost altfel.Or eu acum, ma simt bine asa cum sunt, acolo unde sunt, ca sa vreau sa schimb ceva. Concluzia: regret cate ceva din ce a fost, dar nu regret nimci din ce am ajuns! :)

Niciun comentariu: