Powered By Blogger

marți, 26 februarie 2008

Prima zi


Prima zi de facultate... sau asa ar fii trebuit sa fie pentru mine. Doar ca am avut mici "probleme" cu trezitul de dimineatza, ca de obicei. Si ce ma bucur ca s-a intamplat asa... am aflat si eu mai tarziu cand m-am trezit ca ai mei cativa colegi care s-au obosit sa se duca la cursuri au facut drumul degeaba. Deci raman la ideea mea ca prima saptamana de facultate e timp pierdut. Mai bine stam noi frumos acasa si "chipurile" ne apucam sa mai citim cate o fila din maldarul de carti pentru licenta.( si acum ma refer la dragii mei colegi de an care stiu ca au aceeasi mare problema ca si mine :licenta:)), dar sa nu ne intristam asa din senin ca mai avem timp pentru asta. Cine n-are chef de citit, poate desigur sa faca abuz de odihna, asa ca mine si sa vizioneze cate un film intre reprizele de somn.
Bine ne-am intors la cursuri si.... Dumnezeu cu mila! :)

Niciun comentariu: