Powered By Blogger

marți, 19 februarie 2008

Fericire...?


"Progresam si uitam sa fim fericiti/ Ingropam bucurii intr-o mare de bitzi/Nu te mai poti ascunde, esti mult prea conectat/Nu mai poti sa fii singur, esti identificat/Nu mai poti sa refuzi, nu te lasa sa crezi/Te invata sa iti cauti iubirea pe net/ Viata este viteza, nu mai poti sa te opresti/ Te strivesc cei din urma daca incetinesti/ Cineva sa opreasca invazia de bitzi/Cineva sa ne faca din nou fericiti..Fericirea-i cand iarba apare/Fericire-i cand raza de soare/ Intra-n cort si iti mangaie fata/ Fericire-i o sticla de vin/ Fericire e cerul senin/Intr-o zi in care ai hotarat sa alergi pe camp/ Fericire-i cand puiul de om/ Vrea in brate si moare de somn/Fericire cand frunzele cad, la un picnic in parc/ Fericire-i cand iti amintesti cat de fericit esti cand iubesti/ Fericire-i cand dormi tu la ea, chiar pe canapea/ Fericire e cand tatal tau te invita la el in birou/ Si deschide o sticla de bere, prima bere din viata ta."

Cam asa arata fericirea in viziunea lui Tudor Chirila. Si in mare parte are dreptate. Prea trece viata pe langa noi, prea ne train viata printr-un calculator. Stiu ca e folositor(mai ales in sesiune cand avem ziua si referatul), dar ce e mult strica. In sfarsit, sa lasam tehnologia la o parte, ideea era alta. Ce e de fapt FERICIREA? Cred ca la aceasta intrebare fiecare va avea alt raspus. Unii sunt fericiti daca au bani sa ii intoarca cu furca, altii daca au casa cu piscina si masina la scara, altii sunt fericiti atunci cand dau nastere unui copil, sau cand iau bursa. Dar eu cred ca ar trebui sa fim fericiti daca avem sanatate, daca avem familia si oamenii dragi noua aproape. Cred ca, cei mai norocosi dintre noi sunt aceia care stiu sa se bucure de lucruri marunte: de primul fulg de nea, de o floare oferita de persoana iubita, de un zambet, de o urare venita din suflet, o imbratisare. E pacat ca uneori uitam ce ne face fericiti, uitam sa zambim, suntem prea prinsi de grijile vietii. Doar ca viata, asa cum e ea, are si bune si rele. Pe cele rele trebuie sa le luam ca atare si sa trecem cum putem noi mai bine peste ele, iar de cele bune trebuie sa ne bucuram cum stim mai bine. Si pana la urma, Pe Voi Ce Va Face Fericiti? :)

2 comentarii:

Raluca Nicula spunea...

Care sunt lucrurile care mă fac pe mine fericită? Eşti sigură că vrei să-ţi umplu numai eu spaţiul pentru comentarii? :D
Păi: sănătatea care nu mi-a jucat nicio festă până acum (Slavă Domnului!), faptul că am alături un "soţior" deosebit care are grijă de mine tot timpul şi mă răsfaţă (ştii şi tu cum e)... Altceva: că am o familie cu care mă înţeleg f bine,care mă sprijină în tot ceea ce fac şi e mândră de mine; că sunt aptă din toate puncetel de vedere pentru a-mi îndeplini un vis...uff...că am prieteni, că...că... îi mai las şi pe alţii.

Anamaria spunea...

fericirea e singurul sentiment pe care il traiesc in fiecare zi,pacat insa ca numai cand am gandesc ce inseamna fericirea pentru mine imi amintesc ca am fost fericita cand am luat un examen,cand primesc cate un sarut,cand o mana gingasa imi mangaie fata,cand sorele rasare in fiecare dimineata,cand beau o cafea,cand ies la plimbare,cand invat ceva nou....insa reusesc mult ami bine sa tin minte momentele nefericite,desi balanta atarna mai greu in partea frumoasa a vietii mele!