Powered By Blogger

marți, 31 martie 2009

Vine o zi....


Suntem atat de grabiti, atat de atenti la cum sa facem bani, cum sa avem o casa mai mare si o masina mai luxoasa ca uitam sa traim. Vad zi de zi oameni care pierd notiunea timpului, a spatiului, a vietii. Uitam sa ne bucuram de un zambet, de o floare, de un cuvant spus din suflet... Suntem prea mici si prea nesemnificativi pe lumea asta ca sa ne permitem asemenea lux, sa uitam sa respiram... si totusi uitam! Nu stim sa avem grija de noi, de sanatatea noastra, de omu de langa noi si de sufletul nostru. Vad batrani care ajung la varsta la care nu mai pot decat sa regrete, nu pot intoarce timpul, nu pot schimba nimic! Vad oameni care iau decizii pe care nu le mai pot schimba si apoi regreta, poate, pentru toata viata!
Citeam zilele trecute prin presa o declaratie( nu mai stiu a cui)care suna cam asa:
"Traieste fiecare zi ca si cum maine n-ar mai fii!". Sunt perfect de acord.
TRAIESTE, IUBESTE, RAZI, PLANGI, BUCURA-TE, INFURIE-TE..este dreptul tau, al nostru, al tutror! Fa exact ce iti doresti, spune in gura mare ca iubesti, ca urasti, calatoreste, munceste, dormi, citeste, plimba-te...
De cand ma stiu am spus ca vreau sa regret ceva ce am facut, am incercat desi poate nu mi-a iesit, decat sa regret ceva ce nu am facut si sa raman cu "Si daca era asa...oare cum era?" Si tot de cand ma stiu vreau sa cred ca nu am regrete, dar probabil ma insel... toti avem, mai mici sau mai mari...Conteaza sa facem lucrurile la timpul lor fara amanare, fara ezitare..pur si simplu!

Spre exemplu acum as privi spre cer, as trage adanc aer in piept si as striga din tot sulfetul " Te iubesc!" :)

Daca nu fac asta acum, cand simt si inca pot...maine poate fii prea tarziu. Asa si cu viata, trebuie traita AZI si ACUM.



Holograf - Vine o zi
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: