Powered By Blogger

sâmbătă, 21 martie 2009

Imitatie


In ultima vreme vad ca e tot mai la moda sa copiem. Intotdeauna am crezut ca romanul este original, creativ, cu imaginatie si foarte descurcaret. Dintre toate aceste trasaturi incep sa cred ca singura care ramane valabila este ultima: descurcaret. Prin televiziunile nationale, cele locale nu intra in discutie, este la moda sa se copieze formate ale anumitor emisiuni care au avut succes peste hotare. Au inceput cu Tradati in dragoste, Schimb de mame, Dansez pentru tine, 112 politia in actiune, Arena leilor si mai sunt vreo cateva care imi scapa mie acum. Cea mai noua copie, chiar fidela as putea spune este emisiunea Frumuseţe pe muchie de cuţit, care va fii prezentata de Victor Slav. Trebuie sa recunosc ca unele dintre aceste emisuni chiar sunt ok si mai si prind la public. Numai ca,dupa parerea mea, patronii de trusturi ar trebui sa se gandeasca la segmentul de public pe care il au si pentru care achizioneaza noile emisiuni si nu cred ca trebuie pierdut din vedere un amanunt foarte important: diferenta dintre mentalitatea, modul de viata al americanilor si al romanilor.
Tot aud de pe la moderatorii de emisiuni de "ora 5": "Publicului trebuie sa ii dai ce iti cere!"( in traducere libera: sexi braileanca, nikita, scandal and stuff). Gresit. Publicului, ce ii dai, la aia se uita.
Daca tot copiem de la altii, hai sa o facem cu cap si sa iasa ceva bun din asta!
Ah, daca am putea sa copiem si legea lor si felul in care "gestioneaza" tara, oameni am ajunge.. :)

Niciun comentariu: