Powered By Blogger

miercuri, 17 septembrie 2008

Si-a venit iarasi toamna....


Ah cat am asteptat eu momentul asta...momentul in care incepe sa bata vantul puternic, cand frunzele par ca nu isi mai gasesc locul decat pe jos, cand totul are un miros de vechi si nou parca, in acealsi timp, cand lumina apusului are alta culoare una mai aproape de sufletul meu...

Eu toamna asta nu numar bobocii, e ceva diferit, diferit dar mult mai placut...eu numar momentele frumoase din anul care tocmai a trecut! Da! La mine anu se schimba in toamna, atunci se intampla toate, s-au intamplat si poate se vor mai intampla...

Multumesc pentru toamna ce imi oferi! Si chiar: Vrei sa fii, din nou, toamna mea? :)



EMOTIE DE TOAMNA

A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva,
cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

Ma tem ca n-am sa te mai vad, uneori,
ca or sa-mi creasca aripi ascutite pina la nori,
ca ai sa te ascunzi intr-un ochi strain,
si el o sa se-nchida cu-o frunza de pelin.

Si-atunci ma apropii de pietre si tac,
iau cuvintele si le-nec in mare.
Suier luna si o rasar si o prefac
intr-o dragoste mare.

Un comentariu:

Aimée spunea...

Cred ca vrea! ;)) Sunt o sentimentala incurabila, ce sa mai! Ma bucur pt tine! :* >:D<