Powered By Blogger

miercuri, 10 septembrie 2008

Citate


Ciate luate dintr-o carte pe care am primit-o cadou:

"Cu banii poti cumpara un caine minunat, dar numai cu dragoste il poti face sa dea din coada." Richard Friedman.

"Ceilalti lupi m-ar sfasia daca ar stii
Ca in realitate urletul meu e un plans." Octavian Paler, Impostura

"Haina face pe om. Oamenii goi n-au aproape deloc influenta in societate." Mark Twain

"Dragostea adevarata e credinta oarba, umilinta fara preget, supunere desavarsita, incredere si daruire impotriva ta insuti, impotriva lumii intregi. Dragostea inseamna sa iti dai inima si sufletul intreg celui care ti le va zdrobi." Charles Dickens, Marile sperante

"Daca iubesti cu adevarat pe cineva, lasa-l sa plece: daca se intoarce, e minunat. Daca nu, probabil ia cina cu cineva mai atractiv decat tine." Bill Grieser

"Lucrurile mari nu sunt facute din impuls, ci dintr-o serie de lucruri mici puse cap la cap." Vincent van Gogh

"Voi care va intoarceti acasa
Si dupa ce ati inchis usa
Spuneti "Buna seara",
Voi nu stiti ce inseamna
Sa intri pe o usa tacand." Octavian Paler, Singuratate

"In aritmetica iubirii, unu plus unu fac totul, pe cand doi minus unu este egal cu zero." Mignon McLaughlin

"Opreste trecerea. Stiu ca, unde nu e moarte, nu e nici iubire, si totusi, te rog: opreste ceasornicul cu care ne masori destramarea." Lucian Blaga

"Cel mai periculos lucru din lume este sa sari peste o prapastie din doi pasi." William Lloyd George

"Sursa nemultumirii noastre sunt problemele mici. Oamenii nu se impiedica de munti, ci de pietre." Proverb chinezesc

Un comentariu:

Aimée spunea...

Am vazut-o in librarii, am vrut sa mi-o cumpar. Din pacate, am avut alte prioritati. :( Poate mi-o-mprumuti cand o termini! :D :*