Powered By Blogger

marți, 30 septembrie 2008

Na ca am trait sa o aud si pe asta!

Daca imi amintesc eu bine, cred ca eram undeva prin clasa a 8-a cand subiectul principal era greva profesorilor, faptul ca au salarii mult prea mici, iar pe partea cealalta auzeam cum nu sunt bani pentru ei si pace. Cam aceeasi placa am tot auzit-o pana anul acesta. Mai exact pana saptamana trecuta cand aud la stiri ca sindicalele din invatamant cer o majorare de 50 % si reactia mea a fost pe masura: Vise, frate, vise!! DAR.... Dar azi la radio aud bomba: Dascalii vor avea lefurile mai mari cu 50 de procente incepand cu 1 octombrie . Am crezut ca a citit cineva gresit sau e o gluma, dar m-am convins mai tarziu cand si pe net am gasit aceesi informatie. Eu tot nu pot sa cred ca dupa ani de greve, avertismente si milogeli, dintr-o data au aparut banii si pentru noi. Bineinteles ca mirarea mea n-a durat mult pentru ca mi-am amintit ca vin alegerile!! Deci e ceva normal sa se mareasca salarii, pensii, burse, tot ce poate fii marit.. :)) Daca Tariceanu striga cat putea el acum vreo 2 saptamani ca da la profesori bonuri de masa si o marire de 9%, pe care n-o da de la el din burta, o da pentru ca era deja promisa de anu trecut, in fine, , de ce sa nu sara si PSD-ul sa ne mareasca salariul?? Sincer nu ma supar pe ei, dar e trist sa vedem cum tara asta se schimba complet, la suprafata cel putin, in preajma alegerilor. Din senin sunt bani de salarii mai mari, de pensii la fel si sunt sigura ca vor mari si bursele asa cum cer studentii, ca de, nu da bine la alegeri sa refuzi pe careva, indiferent de cerere. Vai mama lor de cretini, cand banii astia puteau sa ii dea mai devreme, ca e nevoie de ei, dar nu, lasa, sa spuna ala la stiri ca PSD-ul a fasut si PNL-ul a dres, doar doar o iesi careva...

Niciun comentariu: