Powered By Blogger

joi, 22 mai 2008

Romania o ia razna!

Tinerii mai exact! Nu ca eu nu m-as incadra in aceasta categorie, numai ca eu nu am ganduri sinucigase si sper sa nu am vreodata. Citind presa de dimineata dau peste urmatorul titlu: "Şir de sinucideri la Poarta Albă: Alţi doi tineri au încercat să-şi ia viaţa." In prima faza am crezut ca se refera la alti doi in afara de cea de 12 care s-a sinucis saptamana trecuta, dar nu. Am citit articolul si am aflat urmatoarele: "Şirul sinuciderilor de la Poarta Albă a început în urmă cu două luni. Atunci, un tânăr de 23 de ani s-a aruncat în faţa unui camion, de teamă că va face puşcărie după ce a fost implicat într-un accident rutier. Deşi între timp se vedea cu un alt băiat, prietena acestuia, în vârstă de 16 ani, a luat otravă acum două zile. Supărat pentru moartea fetei, noul ei prieten a încercat şi el să se sinucidă. Acelaşi lucru l-a făcut şi prietena acesteia." Doamne fereste! Lantul slabiciunilor. Daca ar fii vorba de o fapta buna, sa se ia de la unu la altu, nu ar fii posibil, dar sinuciderea asta zici ca e boala contagioasa! Partea proasta e ca se cam extinde! Si leacu...nu prea se cunoaste...

Niciun comentariu: