Powered By Blogger

miercuri, 28 mai 2008

Revista presei

" Un virus periculos pentru PC

Dacă primiţi un e-mail cu o prezentare Power Point intitulată „Viaţa este frumoasă.pps", nu îl deschideţi! Ştergeţi imediat acest fişier. Dacă-l deschideţi, va apărea mesajul: „Acum este prea târziu, viaţa ta nu mai este frumoasă".

Imediat veţi pierde tot ce aveţi în calculator, iar persoana care l-a trimis va avea acces la numele, e-mailul şi parola dvs., avertizează specialiştii de la Microsoft şi Norton."


Nu, nu.. nu e un mass de pe mess dat de unu care n-are ce face, nu e spam din mail... e doar un articol, daca pot sa il numesc asa din Adevarul de azi. Eu aveam o parere buna despre acest ziar, cu atat mai mult cu cat mi-am facut si practica acolo si am vazut cum merge treaba, dar azi am ramas cu gura cascata citind "fituica" de mai sus. Nu mai spun ca autorul e anonim, deoarece nu s-a semnat, iar cel care a aprobat publicarea este foooarte "curajos" asta ca sa nu zic inconstient. Nu ma apuc eu acum sa fac o lista cu greselile facute de autor, de redactor sef si de mai stiu eu cine, dar ca si cititor pot sa spun decat un lucru: Cum naiba sa scrii asa ceva ca fiind un material jurnalistic??

Niciun comentariu: