Powered By Blogger

joi, 8 mai 2008

Am avut si eu un "vis"


Si cred ca il mai am inca. :) De cand ma stiu am o oarecare pasine pentru "epoca medievala". Si anume: intotdeauna mi-am dorit sa fii trait pe vremea regilor, a domnitelor imbracate cu rochii lungi si pompoase, pe vremea cand pentru a cuceri mana viitoarei regine trebuia sa lupti sa castigi turnirul. De cate ori ma uit la un film gen Cavalerii mesei rotunde sau Inelul nibelungilor, ma trezesc visand cu ochii deschisi. A nu se intelege acum ca ma visez printesa sau mai stiu eu ce maiestate :))), nici vorba. Pur si simplu, cred ca lumea de atunci era total diferita de cea de acum. Si ma refer din toate punctele de vedere, nu doar la imbracaminte, mod de a gandi sau de a fi. Alta era viata, mai frumoasa parca, mai interesanta avea ceva ce pe mine ink ma atrage. Mi se intampla de multe ori sa am sentimentul ca m-am nascut la locul si momentul nepotrivit. Ultima data am ajuns la aceasta concluzie cand am vizitat Sibiul. Intrasem brusc intr-o era demult trecuta, vedeam ramasite ale unor turnuri si cetati, cavaleri (noi, actuali, dar mult prea vechi in acealsi timp).

De ce am toate gandurile astea, nici eu nu stiu. Poate pentru ca lumea in care traim azi nu e tocmai una "sanatoasa". O lume in care banii vorbesc, scandaluri din toate domeniile se tin lant, oamenii sunt egoisti, nepasatori si nefericiti. Cum sa nu imi doresc sa traiesc intr-un burg, in mijlocul naturii, inconjurata de oameni preocupati si de altcineva decat de propria lor persoana si de altceva decat de propriul lor interes?

dar ..in fine.. nu sunt decat vise, ganduri, idei, toate reducandu-se la simple intrebari.. retorice!

In ciuda acestor intrebari, recunosc ca sunt bine aici unde sunt si tot ce implica lucrul asta si nu mi-as dori atlceva :)

Niciun comentariu: