Powered By Blogger

joi, 11 decembrie 2008

Si cica vin Sarbatorile!


Cat mi-ar placea sa pot spune si eu : Suna clopoteii a sarbatoare! Mie imi suna a ....criza financiara, de timp, de orice altceva. Cu toate astea sunt cateva lucruri pe care abia astept sa le fac de indata ce iau vacanta: sa impodobesc bradul(brazii) :), sa umblu cu orele prin magazine(cu buburuza mea) dupa cadourile de Craciun pentru cei dragi si binenteles sa mananc sorici de la un "Ghita" proaspat "electrocutat". Sper ca macar in concediu sa simt si eu sarbatorile, sa se termine odata cu agitatia asta, stresul, grijile, daca as avea vreo saptamana(cumulata) de liniste ..waaaa!! :)
Nu stiu cum se face ca toata lumea e dornica sa vina sarbatorile, mancare, bautura, cadouri, zile libere, dar daca privim mai atent la cei din jur, nu sunt nici pe departe fericiti. Cei mai multi sunt tristi, deprimati, ingrijorati si am observat ca venirea sarbatorilor le adanceste depresia, le mareste stresul! Ce naiba oameni buni, nu ne ajung celelalte 11 luni ale anului pentru depresii, tre sa ne agitam si in cea de-a 12-a? Eu mi-am propus ca de sarbatorile astea sa nu mai las cumparaturile pe ultima suta de metrii, asa cum fac cei mai multi, nu de alta, dar va trebui sa stau la coada sa ies dintr-un magazin cel putin cate o ora, si daca intru in 4 magazine, a trecut ziua. Mi-am mai propus sa rezolv ce e de rezolvat inainte, ca in anul ce vine sa nu iau cu mine toate grijile si nevoile, am de gand sa le pacalesc si sa le las in 2008!
Asa ca haideti sa ne bucuram, macar un pic de Craciun, Anul nou, apoi vine Sf. Ion, poate avem parte si de putina zapada, cat pentru un bulgare, pe cei dragi ii avem aproape, de ce altceva am mai aveam nevoie?

Niciun comentariu: