Powered By Blogger

luni, 15 decembrie 2008

Descoperire!!!

Pe zi ce trece mai descopar cate ceva nou! Astazi am descoperit(din pacate) care sunt cele mai proaste emisiuni Tv, sau jocuri televizate sau nici nu stiu cum sa le numesc: ACELEA GEN '' DESCOPERA CUVANTUL, GHICITI LITERA, DESCOPETIRI NUMELE TARII, ANIMALLULUI". N-am obiceiul sa ma uit la asa ceva, dar azi facand zapping am trecut peste un program de unde se auzea cineva tipand si am dat inapoi, curioasa fiind sa vad si eu. Mare mi-a fost uimirea :)))). Era una( a se citi o femeie) care tipa pur si simplu cat o tinea gura "4 MILIONEEEE, 4 MILIOANEEEEE, VA VINE SA CREDETI?????" Era de-a dreptul isterica. Si pentru ce: fraieru care suna trebuia sa ghiceasca litera lipsa din cuvantul C_L!!!!
Poate imi explica si mie cineva rostul acestor presupuse "emisiuni". Mi se par penibile, cretine si fara niciun rost. In afara de faptul ca tre sa fii orb sa nu ghicesti ce iti cer acolo, daca faci un calcul la cat ar costa un apel catre ei, o sa dai pe factura toti banii pe care ii castigi( asta daca ii castigi) si inca ceva in plus!! Deci ideea este care???
As prefera sa ma uit la reclame, la orice altceva decat la porcariile alea, iar faza misto e ca nu am vazut la o singura televiziune ci la multeeeee, la prea multe!!!
Si, da stiu, de asta sunt atatea televiziuni, ca sa avem de unde alege, dar mi se intampla sa gasesc in acelasi timp pe 3 canale jocurile astea "de tot efectul".

Niciun comentariu: