Powered By Blogger

marți, 18 noiembrie 2008

The story of my heart (Povestea inimii mele)- continuare

As fii spus mai bine "Povestea vietii mele", dar nu este...desi..ar putea deveni.. cine stie! :)
Incep prin a spune ca fragmentul ce urmeaza nu imi apartine, poate am adus si eu mici contributii, dar nimic mai mult. Povestitorul este cineva drag mie, deci si povestea imi este draga si fara sa stie mi-a spus cea mai frumoasa poveste pe care am auzit-o pana acum. A mai avut incercari de a-mi spune "Punguta cu doi bani reloaded" :), dar nu se compara cu ceea ce voi incerca eu acum sa reproduc.

Si suna cam asa:
"- Iubito, ce ai zice sa traim noi , asa , singuri, pe o planeta doar a noastra?
- Wow, ar fii ceva!!
- Ia fi atenta: o planeta intreaga doar pentru NOI, doar pentru TINE, iubita mea!
Am avea o casuta cocheta, micuta, fara griji si probleme, lasand totul in urma, iar timpul... timpul sa aiba cu totul alt inteles acolo. Aici pe Pamant sa treaca o saptamana, pe cand la noi sa fie un an. Asa nu ne deranjeaza nimeni cu telefoanele, pentru ca vor suna o data de doua ori pe an :)
Dar ca sa nu fim chiar asa de singuri, nu mai bine mai luam cu noi pe cineva? Un cuplu de exmplu, sa ne tinem de urat unii la altii ...?
- Daca vrei tu...:)
- Alegem un cuplu dintre prietenii si o sa fie perfect! Si ia spune-mi: ce anotimp ai vrea sa fie pe planeta noastra?
- Doua: toamna si iarna,.. si daca s-ar putea intre ele cate o saptamana de primavara si de vara. :)
- Interesant, sa vedem ce se poate face!
Aaaa, dar era sa si uit: ce nume sa dam planetei?...Sorel? merge?
- Hihihi ..merge!
-Deci ramane stabilit.. ne vom muta pe Sorel!!

...continuare:

- Dar nu te-am intrebat: La ce ora sa rasara Soarele?
- Iubitule, dar va fii mereu Soare.. o sa te incalzesc eu!
- Stiu :), dar la ce ora sa te trezeasca dimineata?
- Pai ...?? pe la un 9..ar fii bine?
- In fiecare zi, asa de tarziu?
- Off uite, bine, de luni pana duminica sa rasara la 7, iar sambata si duminica la.. la... 13?
- :)) :))
- :)) :))
- Nu promit, dar incercam sa fie asa!


.... va urma....

P.S. Si nu, nu e telenovela... :))

3 comentarii:

Aimée spunea...

:)) Super tare povestitorul asta al tau! Parca zicea ca o sa luati un cuplu cu voi! Trageti la sorti sau cum faceti? :D Nu de-alta, dar pe o pleneta unde soarele rasare sambata si duminica la 13...parc-as vrea si eu! :p :))

drush spunea...

ehee nu e asa de simplu.. e pe baza de negociere :))

alexander spunea...

trebuiesc sa fie patru, ca perechile din cartile de joc.:)