Powered By Blogger

sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Cata frunza, atata.. prostie!

Sexi braileanca??????? sau cum o chema-o???? Ma asez si eu seara in pat sa fac putin zapping si nu mai vad altceva decat pe fiinta asta, despre care nici nu stiu exact ce sa zic: vocabularul gramatica si le-a lasat acasa, tot timpul se lauda cati centimetrii are unu si cati are altu, se cearta cu fel si fel de vedete( ba pe barbati, ba pe jigniri), se scuipa, se injura, am vazut-o si cantand :)))) n-as putea sa descriu ce am auzit :)))).

Pe cuvant daca mai inteleg ceva din televiziunea asta... si cat m-am agitat eu, si m-am contrazis cu toata lumea ca eu vreau sa fac jurnalismul.. ce meserie minunata de jurnalist si asa mai departe. SI????? Pe zi ce trece vad numai balarii in televiziune, nu mai vorbesc de presa scrisa care ma depaseste de mult: exemplu: de ce m-ar interesa pe mine ce chiloti i-a cumparat Nicoleta Luciu bebelusului ei????? si cu asta cred ca am spus tot.
Si mai auzi "intelectualii" astia pe la emisiuni: de ce e Romania in starea in care e? De ce toate lucrurile merg prost? Uite de asta!!!!

Niciun comentariu: