Powered By Blogger

joi, 13 noiembrie 2008

O noua biblioteca


"Daca ai de gand sa le cumperi pe toate 100 cred ca ar trebui sa iti cumperi si o biblioteca noua" - asa mi-a spus baiatul de la chioscul de ziare cand l-am rugat sa imi opreasca in fiecare joi un exemplar din Adevarul. Si nu am de gand sa cumpar ziarul pentru informatie din el, pe care o citesc oricum de pe net, ci pentru suplimentul de carte din fiecare zi de joi. Pentru cine n-a auzit, dar poate este interesat ziarul respectiv ofera 100 de carti, cate una pe saptamana, primele doua sunt gratis, restul de 98 vor putea fii cumparate impreuna cu ziarul la doar 10 lei. Mi se pare un pret mult prea bun pentru niste romane cum ar fii: Notre-Dane de Paris, Marile sperante I si II, Cartile junglei, Ultimul mochican, Anna Karenina I si II, Ivanhoe, Doamna Bovary, Shogun I, II si III, Mara, Ion, Dracula si multe alte opere interesante.Unele le-am citit, altele nu, dar cu siguranta va veni momentul in viata cand am nevoie de ele si sunt bune la casa omului. Am chiar acum in mana Notre-Dame de Paris si aspectul cartii este unul foarte placut, are coperta din piele ecologica, de un verde inchis si un semn de carte.

Sa nu se inteleaga gresit, nu fac reclama nici la ziar, nici la nimic altceva, pur si simplu mi se pare o oferta foarte interesanta...Deci: lectura placuta!

Niciun comentariu: