Powered By Blogger

luni, 7 decembrie 2009

Nou, dar vechi

Ne-am (re)ales presedintele! Sau unii dintre noi au facut-o... Daca pana acum mi se parea ca nu e in regula ce se intampla in tara asta, azi mi-am dat seama cao luam la vale rau de tot... Cred ca am intrat in istorie ca"tara cu doi presedinti". Am vazut manipulare, santaj, ipocrizie, bataie de joc, penibil, gafe peste gafe si cu toate astea alesii nostri cred ca totul merge bine si "curand o sa si iesim din criza". Eu cred ca abia am intrat in criza(financiara, de timp, de oameni demni sa ne reperezinte interesele, in fine, de mai multe..).
Trecand peste toate, ma bucura ca mai inca un loc de munca si ca acum ma pregatesc de serbarea de Craciun si le pregatesc copiilor cate un cadou, o mica surpriza sper eu. :)

Niciun comentariu: