Powered By Blogger

luni, 20 iulie 2009

"Vine o zi"

"Stiu.. un copil se naste acum/ Da stiu.. un batran isi ia ramas bun." Intotdeauna mi-a palcut melodia celor de la Holograf, dar zilele astea mi-au tot venit in minte versurile astea.

Acum cateva zile o persoana mult prea draga mie a plecat spre o lume mai buna si mai curata unde sper din tot sufletul ca este liniste si ii este bine. Ieri o persoana la fel de draga mie a adus pe lume un suflet nevinovat ( 3700 g, Felicitari Mira). In momente din astea nu poti sa nu te gandesti cat de mici si nesemnificativi suntem pe lumea, cat de putin timp avem la dispozitie sa facem toate cate vrem. Ah, asa de mult ne prepcupa averea, pozitia sociala, profesionala incat ne trezim in asemenea momente, cand deja este prea tarziu. Ne intereseaza si viata, dar din pacate ne intereseaza viata vecinului, colegului, care, cum, unde, cu cine!

Am mai spus si o sa repet NU STIM SA NE TRAIM PROPRIA VIATA! Tot ce facem, facem prin prisma celuilalt si este asa de pacat. Poate ar fi trebuit sa scriu aici una din povestile pe care mi le spunea bunicul meu, de pe vremea cand lupta pe front, despre cum a iubit, a muncit cu drag pentru copii si s-a bucurat de fiecare minut pana in ultima clipa a vietii! Dar ma limitez la a indemna pe toti care imi citesc aberatiile : TRAITI CA SI CAND MAINE AR FI ULTIMA ZI DIN VIATA VOASTRA!!! Stiu ca e cliseu, dar Doamne, cate dreptate!
Vine o zi pentru fiecare, dar aste nu ne impiedica sa le traim la intensitate maxima pe celelalte pe care ni le-a dat Dumnezeu!




Holograf- Vine o zi
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: