Powered By Blogger

joi, 28 august 2008

In Sfarsit!

Azi de dimineata dupa ce am savurat un mic-dejun delicios, nu stiu cum s-a intamplat ca mi-am amintit ca mai am si eu un blog si nu am mai dat de mult pe aici. Ce-i drept, in ultima vreme s-au intamplat destule, timpul nici nu stiu pe unde a trecut si m-am trezit ca e sfarsitul verii. Trebuie sa recunosc ca am reusit totusi cate ceva in ultimele luni: am terminat facultatea, mi-am luat licenta, am dat titularizarea, mi-am luat si post in invatamant( deci sunt back in business :) ) si am trait si experienta stomatologului fara sa lesin pe scaun si fara durere( ceea ce pentru cineva cu fobia injectiilor si a doctorilor e o adevarata performanta). Si printre toate aceste evenimente, care au venit asa unul dupa altul, am mai avut timp si de relaxare si de iubire. De iubire am timp intotdeauna, asta e clar, dar de relaxare asa totala, mai rar. Deci daca aveti nevoie de munte, de liniste, va pot recomanda eu un loc numai bun si daca aveti nevoie de soare, aventura si distractie tot eu va pt recomanda ceva :), asa ca nu va sfiiti sa ma intrebati.

Acum ca s-au mai linistit apele si o sa am mai mult timp si pentru mine, o sa recuperez si o sa imi fac mai mult simtita prezenta pe aici. :)

Niciun comentariu: