Powered By Blogger

marți, 12 august 2008

:(((

Am stat si m-am gandit bine inainte sa pun acest filmulet aici. Am hotarat pana la urma sa pun doar linkul si avertismentul ca imaginile sunt SOCANTE!!!! Dupa ce l-am gasit pe blogul lui Mihai Bendeac si l-am vazut am ajuns la o singura concluzie: Suntem mult prea rai ca sa ne mai tina Dumnezeu! Cum or putea sa faca asa ceva bietelor animale? Cata inima sa ai sa jupoi un animal de viu??? Citisem undeva ca "oamenii sunt animale sociabile", gresit oamenii sunt animale salbatice!! Sunt unii care nu au nimic uman in ei. Si partea urata e ca usor usor ne transformam unul cate unul, parca e o boala contagioasa care ne contamineaza pe toti. Cu gandul la bani, la mai bine si mai bun, ajungem niste primitivi.. niste nemernici! As fii si eu curioasa sa aflu parerea uneia care poarta o haina de blana, dupa ce vede filmuletul... chiar as vrea sa stiu ce reactie are!

Trebuie sa mentionez ca nu am resuti sa il vad pe tot.. si nu din lipsa de timp.. dar ma depaseste faza!!! Nu cred ca am vazut ceva mai oribil in viata mea!!!


http://www.peta.org/feat/chineseFurFarms/index.asp

Niciun comentariu: