Powered By Blogger

joi, 26 iunie 2008

Un strop de .. vacanta!!


In sfarsit pot spune ca am si eu vreo... 4 zile sa LENEVESC. Imi era dor sa nu fac nimic, sa stau toata ziua in pat, la televizor, sa fac revista presei pe indelete, sa ies la un suc cu prietenii fara ca subiectul principal sa fie licenta si iar licenta, sa stau ore in sir cu persoana iubita fara sa mai tin cont de cum zboara orele! Aproape ca uitasem cum e sa stai intins in pat intr-o dupa-amiaza calduroasa, prea calduroasa, cand afara vine ploaia si sa citesti o carte care isi asteapta randul de vreo cateva luni. Eram satula sa citesc fortat, doar pentru ca trebuie si nu am incotro, sa stau pe net 8 ore pe zi ca sa caut delatii despre disparitia elodiei sau congresul partidului conservator.
Abia acum mi-am dat seama cat de repede te ia "valul", cat de repede te face viata sa uiti sa traiesti, sa respiri, sa zambesti... Noroc ca se mai intampla sa ne trezim la timp, sa scuturam odata din cap si sa ne spunem noua: Asa nu mai merge! Ceva trebuie sa se schimbe! Si s-a schimbat: am mai incheiat o etapa din viata: am sustinut examenul de licenta. Dar cum spunea o draga mea colega: vacanta, vacanta, dar parca ceva lipseste-rezultatul la examen. Abia astept sa pot spune: Gata si cu asta.. sa trecem la urmatoarea( nu licenta.. etapa:))

Niciun comentariu: