Powered By Blogger

marți, 24 februarie 2009

"Romania, te iubesc!"

Am mai spus-o si o repet: "Romania, te iubesc!" este dupa parerea mea una dintre cele mai bune emisiuni de la noi in momentul asta. Are tot ce vrei, e decenta, subiecte mai mult decat interesante si actuale, bine gandite si structurate in asa fel incat sa atraga atentia. Avem dovada ca se poate si fara crime, violuri, sexi brailence si mai stiu eu ce distruse care mai apar pe Tv. Si culmea, ne-o demonstreaza ca se poate acelasi trust care a dat startul la emisiuni de genu "Stirile de la ora 17:00" unde toti sunt fie morti fie raniti fie cu..ve, fie proxeneti si hoti.

Apropo de "parasute" si "distrusi" ai acestei societati, m-am uitat si eu aseara la emisiunea lui Capatos. Mie omu asta chiar imi placea, imi placea ceea ce facea, felul cum o facea si ce iesea la final... Acum... acum... eu imi permit sa impart emisiunile lui in 2 categorii: cele la care imi este sila sa ma uit si schimb fortat programul si a doua categorie cele la care stau, ma uit si nu pot decat sa rad de prostia celor invitati. Nu mai enumar invitatii care se tot plimba pe la el pe acolo, pentru ca ii stie toata lumea. Si Stoian ala,,, nu era de ajuns ca are invitatii pe care ii are, ala e mereu acolo...vai de noi. In ritmul asta o sa ajungem sa stam la o cafea cu o colega, cu mama, cu sora si tema principala de discutie va fii: Nikita, Tarky, Naomi.... Doamne fereste. Daca tot se stiu ca sunt cum cunt sa stea acolo in comunitatea lor, cu treaba lor, iar "minunatii" astia de moderatori sa nu mai invite toate caricaturile societatii.. ca asa vom ajunge toti : Caricaturi!!

P.S. O emisiune care ma face sa visez si imi place sa o urmaresc duminica :Destinatii la cheie, pe B1. O emisiune care imi trezeste interesul: Arena leilor, TVR2. O emisiune care ma relaxeaza: Apropo tv, ProTv. Si bineinteles: In gura presei! :)

Niciun comentariu: