Powered By Blogger

marți, 3 februarie 2009

Film...scumpa si cruda realitate...

Nu prea fac eu recomandari de film pentru ca fiecare cu gustul lui. Degeaba spun eu ca mi-a placut o drama, daca omului ii place comedia.
Dar in ultimele zile am vazut 2 filme, as putea spune chiar bune. Ambele m-au impresionat. Sunt 2 filme total diferite, intamplarile au loc in epoci cu totul diferite, dar au 3 lucruri in comun: sunt inspirate din fapte reale, tema generala e coruptia la nivel inalt si ambele au un final imprevizibil.

1. Changeling- produs de Clint Eastwood, cu Angelina Jolie in rolul principal. Actiunea se petrece prin anii `20-`30, incepe in asa fel de zici ca e un alt film banal, continua cu mult mister, iar la final nu te astepti sub nicio forma.

2. Pride and glory-ii are ca actori principali pe Colin Farrell si Edward Norton. Este despre oameni ai legii corupti, despre un intreg sistem deformat. Inca de la inceput apare o intriga care te tine atent 2 ore, cat dureaza filmul. Finalul vine pe neasteptate si fara sa te gandesti o clipa ca asa va fii.

Chiar daca sunt doar filme adica 99, 99% fictiune sunt sigura ca viata bate filmul. Urmarind povestile astea 2 si vazand cum coruptia a cuprins Romania pana in adancul oaselor ei, sunt sigura ca viata face filmul K.O. si din pacate nu vorbesc de film, ci de realitate..de realitatea unei Roamanii a anului 2009. :(

Imi pare sincer rau ca traiesc in tara asta, ca m-am nascut in tara asta care nu face decat sa ne taie aripile, visele si chiar si sperantele uneori. Daca ar fii sa fac un inventar al ultimelor intamplari tampite si nefericite nu cred ca as reusi sa le enumar pe toate..SUNT PREA MULTE! Guvernul vine, pleaca, ne certam, ne omoram, ne furam , ramanem fara serviciu, fara un ban, fara case si familii... Oare cand au inceput toate si..cel mai important.. CAND SE VOR TERMINA??

Niciun comentariu: