Powered By Blogger

miercuri, 14 ianuarie 2009

Alergii...

N-o sa ma apuc acum sa povestesc cum, mai nou, am eu alergie la frig...( ca la dero am de cand ma stiu). :) Am mers saptamana trecuta cu maxi-taxi si mai ca si uitasem cum e. N-am nimic impotriva mijloacelor de transport in comun, le folosesc tot timpu, dar inebunesc cand merg intr-un maxi plin de tineri adolescenti sau chiar si studenti. Daca esti putin atent, poti invata de la ei franceza, geografie, matematica, biologie....si asta pentru ca isi dau temele de la unu la altu, explica cuvinte si expresii, recapituleaza lectii cu voce tare... Astea si nu numai, afli ultimele injuraturi la moda, expresii specifice lor, cine cu cine s-a mai cuplat si care ce minciuni mai indruga pe acasa pe la parinti. Apoi mai sunt si studentii, care sunt in sesiune si am aflat zilele trecute cat mai costa un examen, tehnici noi de copiat....
Iar punctul cumlinant e momentul in care vorbeste gura fara ei: "FAAA, BAAA BOULEEE, si asa mai departe.

Nu se mai pune problema sa mai citesc si eu o carte, un curs ceva... nici vorba. Singura solutie sunt castile in urechi la volum maxim.

:)

Niciun comentariu: