Powered By Blogger

joi, 24 iulie 2008

WOW!!


wow... cam asa cred ca pot exprima ce simt eu acum. De fapt nu doar acum, ci de vreun an incoace! Am tot auzit ca iubirea e puternica la inceput, ca atunci simti fluturi in stomac numai la gandul ca iti vei vedea jumatate, ca totul prinde contur, ca lumea e mai buna si ca totul e roz... Nu stiu altii cum sunt, dar eu... nu cred ca iubirea e patimasa doar la inceput. Si nu spun asta ca o simpla opinie.. si ca o concluzie.
Nu mi-am imaginat vreodata ca o sa ajung sa spun asta, sa simt asta, sa cred cu tarie... . Dupa aproape un an de relatie nu numai ca lucrurile nu mai sunt ca la inceput, sunt parca mai intense, mai puternice! Inca mai simt fluturii in stomac, inca mai am emotii cand primesc o floare, inca mai zambesc pur si simplu la telefon cand primesc un beep sau un mesaj de la el! Se spune ca iubirea se stinge cu timpul, eu cred ca doar se schimba, poate chiar din "bine" in " mai bine".Abia dupa ce incepi sa cunosti un om, incepi sa simti cum usor usor prinzi aripi, te inalti..din ce in ce mai sus. Te transformi intr-un om mai bun, nu stiu daca lumea este sau ti se pare ca este mai buna, dar tu cu siguranta esti altfel!

.........si toate astea datorita tie! :*

"O lume in care ne iubim si tu ma tii .. mai , mai ma vrei, iar eu.. eu te privesc si imi ajunge, te simt si nu ma satur.. te am si te mai vreau. Si te mai vreau..."



http://www.trilulilu.ro/xdale/942627070911fd

Niciun comentariu: