Powered By Blogger

miercuri, 30 ianuarie 2008

O ultima dorinta?


Ieri am citit in presa despre un asteroid care a trecut cam prea aproapre de Pamant. Astazi am citit pe blogul unei colege despre acelasi asteroid. Acum am o singura ideea care imi trece prin cap, care e de fapt o intrebare: Ce as face daca as stii ca maine ar fii ultima zi din viata mea? :) Cred ca am vazut si un film cu tema asta, un meteorit care ameninta Pamantul si tin minte ca oamenii fugeau, care pe unde puteau, sperand ca asa se vor salva. Eu, sincer, nu m-as mai obosi sa fug nicaieri. As sta frumos in varful patului si as vedea un film bun, poate cel mai bun de pana atunci, asta asa, ca sa compensez ca ar fii ultimul pe care l-as vedea. Desigur as prefera sa fiu in compania persoanei iubite, ca singura n-are niciun farmec. Cu un bol de floricele, poate si un pahar de vin alb dupa film, o lumanare pe coltul biroului - asa as astepta eu Sfarsitul. Voi ce ati face? :)

Niciun comentariu: