Powered By Blogger

miercuri, 30 ianuarie 2008

Viata e doar una


Cineva spunea: "si timpul trece fara noi". Partea frumoasa e ca si noi trecem, dar odata cu el. In continuare depinde de noi sa ne facem "trecerea" asta cat mai placuta si de ce nu, cat mai linistita. Unii se tem sa imbatraneasca, altii sunt chiar incantati ca vor avea ghiocei la tample, iar altii trec nepasatori prin viata. Nepasatori de ei, de cei din jur, de ce se inampla sau de ce se va intampla. Cum or putea spune: Nu imi pasa!, la tot ce ii inconjoara. Cum pot spune ca nu le pasa daca fumeaza si asta le dauneaza lor si celor din jur, cum pot spune ca nu le pasa daca au sau nu un serviciu, o scoala, un viitor? Imi spunea cineva la un momet dat(de fapt mi-au spus mai multi :)) ca o viata am si pe aia o dorm, doar pentru simplul fapt ca nu sunt cel mai mare fan al trezitului cu noaptea in cap si prefer sa lenevesc in pat pana tarziu. Daca eu imi "dorm" viata, cei care trec prin ea fara sa lase macar o urma ca au trecut pe acolo, ce se mai numeste ca fac? Pacat ca exista asemenea oameni, fiinte care ar trebui sa fie bucuroase de simplul fapt ca exista, ca au sanatatea pentru ca restul.. vin de la sine, trebuie doar sa iti doresti!

Niciun comentariu: