Powered By Blogger

sâmbătă, 3 mai 2008

Inceputul


Mai toate pe pamantul asta au un inceput si de obicei si un sfarsit. Se spune ca orice inceput e greu, ca e noutate sau nu. Sunt perfect de acord ca poate fi mai complicat pentru ca e ceva necunoscut, ceva poate, imprevizibil. Dar am ajuns la concluzia ca mie imi plac inceputurile. Pe cat de dificile pot fii, cu emotii, cu greseli, cu ajutor sau fara, un inceput e un semn bun. Mi se pare un lucru minunat sa poti spune " Mi-a fost teama la inceput, dar e iesit bine!" Ai sentimentul ca in timp va fii si mai bine.

Si nu ma refer la inceputul unei cariere, unui proiect, unei relatii, ci la acea perioada a vietii pe care o poti numi simplu "Linia de start". E frumos pentru ca ai sperante, ai vise, creste pofta de viata si de "mai bine".
Deci astept cu mare drag orice alt inceput din viata mea, greu, usor, frumos sau nu, e un pas... poate spre ceva mai bun.

Niciun comentariu: