Powered By Blogger

vineri, 10 aprilie 2009

Se anunta vremuri grele

Se anunta vremuri grele pentru basarabeni. Imi pare rau pentru ei, sincer.

Nu mi se pare normal sa fii batut, luat de pe strada, dus cine stie unde sa ti se piarda urma. Ce am vazut in ultimele 3 zile la stiri despre conflictele din Chisinau m-a impresionat. Batai, sange, groaza, pumn pus in gura la fiecare tentativa de a spune ceva, tineri batuti crunt, gaze lacrimogene, oameni rasi in cap pe strazi, cu forta...
Nu vi se pare ca seamana deja cu un scenariu cunoscut noua? Si daca toate astea nu erau de ajuns, s-a trecut la rapire de jurnalisti, ceea ce mi se pare josnic si murdar. Vorbesc si prin prisma pasiunii pentru televiziune si pentru facultatea pe care am terminat-o, dar nu este omenesc sa rapesti un om doar pentru ca isi face meseria si nu face decat sa informeze poporul. Nu a instigat la violenta, nu a indemnat la protest. Numai ca autoritatile moldovene nu prea mai fac diferenta intre civili, tineri, batrani, femei, barbati. Au blocat orice cale de acces din tara lor si inspre tara lor.

Am revazut de curand niste filmulete de prin decembrie `89, iar firul evenimentelor pare acelasi cu cel de la Chisinau. Nu stiu daca asta ar fii rezolvarea, dar lucrurile par sa se indrepte intr-acolo.

Niciun comentariu: