Powered By Blogger

vineri, 10 aprilie 2009

Becali

Au trecut cateva zile de cand a inceput toata povestea si am vazut atatea incat nu ma pot abtine, trebuie sa spun si eu ceva.

Mentionez de la inceput ca nu tin cu Steaua, nu mi-e drag Becali, dar nici nu am nimic impotriva lui. Este pur si simplu parerea unui om de rand care asista neputincios la ceea ce se intampla in tara asta.

Ideea este in felul urmator: Becali pagubit( lui i s-a furat masina) si niste indivizi( nu zic altfel ca as parea rasista si nu sunt)sunt hoti. Intr-o seara ma uitam la tv si pe o parte il vad pe JiJi dupa gratii(nu pnetru o zi ci pentru 29) si pe un alt post(O)Tv ii vad pe cei care l-au furat cum dau declaratii(aberatii) si culmea tot ei revoltati. Cateva amanunte pe care mi le amintesc din ce au declarat:

- a fost o concidenta, noi n-am furat nimic!!!!

-ce sa facem si noi, daca masina era acolo!!!!!

Ca sa nu mai povestesc despre felul in care aratau: cu niste burti pana la gura, aveau cu ei un "peste" sau sef sau nush cum se numeste care mai si vorbea in numele lor, agramatical, evident.

Nu intelege cum este posibil sa se intample asa ceva?
Iar vestea care a pus capac este chiar motivul arestarii lui preventive: este persoana publica si prin comportamnetul sau da un exemplu, deci este un pericol public!!!!

Bai deci nu mai stiu in ce tara traim! Adica zecii de politicieni, persoane importante in stat care ne dau cu o mana si ne fura cu 10, zi de zi, PE FATA, nu reprezinta un pericol??? Iar ala ca si-a recuperat masina si le-a mai si dat hotilor bani de taxi, este inchis??

Aseara mai vad una la tv( si am zis ca nu ma mai uit la stiri): un recidivist, fost condamnat pentru viol si escrocherie, conduce fara carnet, loveste vreo 2 masini si.. si... surpriza, este cercetat in libertate!

Deci... in ce tara traim??

Un comentariu:

Geanina Codita spunea...

Sunt multe intrebari la care nu reusim sa gasim raspunsul. Societatea asta nu se face bine curand, oamenii sunt prea lasi, stau ascunsi , vorbesc pe la colturi.